Oferta

dobre bo polskie

Szczycimy sie polskim kapitałem i zatrudnianiem lokalnej spolecznosci!

Firmę Exposite można podzielić na 4 zasadnicze zespoły:

1. Zespół handlowy

odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami firmy. Handlowcy nadzorują projekt od etapu briefu, poprzez doradztwo przy wykonywaniu wizualizacji 3D, przygotowują oferty handlowe, prezentują prototypy, podpisują zamówienia, prowadzą opiekę posprzedażową.

2. Zespół projektowy

odpowiedzialny za przygotowywanie wizualizacji 3D. To najbardziej kreatywna grupa w naszym zespole. To oni urzeczywistniają pomysły naszych klientów - szukają rozwiązań, innowacji, wyjątkowych brył.

3. Zespół konstrukcyjny

odpowiedzialny za przygotowywanie rysunków technicznych. Zajmuje się wdrażaniem technologii na produkcję, doborem odpowiedniej specyfikacji materiałowej, optymalizacją czasu składania.

4. Zespół produkcji i montażu

Odpowiedzialny za produkcję materiałów POS , składanie komponentów, drukowanie, gięcie cięcie CNC oraz laserowe. Jesteśmy dumni z naszego procesu produkcji i z jakości ukończonych produktów.

Atuty Exposite

Kreatywność
70 specjalistów

Doświadczenie
20 lat na rynku

Innowacyjność
1k projektów

Wsparcie
24 h

czytaj więcej

Ekspozytory

Szafy reklamowe

Standy

Remodeling

Zabudowy sklepowe

Ekspozytory

Z powodu ograniczenia miejsca na ladzie oraz przy półce ekspozytory doskonale sprawdzają się w wyróżnieniu produktu i przyciągnięciu uwagi klienta.

zobacz więcej
Ekspozytory

Szafy reklamowe

Współpracujemy z największymi sieciami drogeryjnymi w Polsce, i za granicą. Eksportujemy nasze wyroby do Skandynawii, Niemiec, Chorwacji, Dubaju. Szafy posiadają zazwyczaj oświetlenie krawędziowe, hotspot w centralnej części szafy pozwalający na wyróżnienie produktu, barkietki na produkty z plexi.

zobacz więcej
Szafy reklamowe

Standy

Standy posiadają stosunkowo dużą powierzchnię reklamowo -graficzną, wykonujemy zarówno zadruki bezpośrednie uv na materiale, jak i druk lateksowy oraz sitodruk. Dobre zaprojektowanie pozwala na umieszczenie gamy produktów wraz z komunikacją marketingową. Dla lepszej widoczności stosujemy różne formy ledowych podświetleń.

zobacz więcej
Standy

Remodeling

Jesteśmy wsparciem dla klientów zarówno w procesie projektowanym, tworzymy manuale ,koncepty graficzne, jak i w późniejszym wykonawstwie tych pomysłów.

 

Produkujemy kasetony podświetlane ,tablice informacyjne, elementy meblowe.

zobacz więcej
Remodeling

Zabudowy sklepowe

Zabudowujemy regały sklepowe, w skład standardowej zabudowy wchodzą:

 

  • toppery (drewniane,ze sklejki bądź z tworzyw sztucznych)
  • słupki z komunikacją marketingową
  • maty ledowe napółkowe lub listwy podświetlane wpinane pod półkę
  • flagi, krawaty,ramki
zobacz więcej
Zabudowy sklepowe

1. Współpraca

2. Rozwiązania

3. Kreatywność

4. Zarządzanie projektem

5. Cena

1. Współpraca

1. Współpraca

Posiadamy grupę klientów, z którymi pracujemy już wiele lat. Cenimy sobie wieloletnią współpracę, dzięki której towarzyszymy klientom w coraz to nowszych wyzwaniach.

2. Rozwiązania

2. Rozwiązania

Staramy się, aby zarówno nasz dział handlowy jak i projektowo-konstrukcyjny był na bieżąco ze światowymi trendami w projektowaniu i produkcji.

Uczestniczmy w licznych wyjazdach targowych , jak również szkoleniach z poszczególnych komponentów.

3. Kreatywność

3. Kreatywność

Dysponujemy zespołem wykształconych projektantów 3D, którzy potrafią zmierzyć się z niestandardowymi zadaniami, często budząc zachwyt zarówno klientów polskich, jak i zagranicznych.

4. Zarządzanie projektem

4. Zarządzanie projektem

Cykl życia projektu rozpoczynamy na etapie briefu, poprzez wizualizacje 3D, wyceny, oferty handlowe, prototypowanie, produkcję, aż po obsługę posprzedażową.

5. Cena

5. Cena

Dysponujemy kosztorysantami, którzy precyzyjnie wyceniają produkty w oparciu o optymalizacje materiałów.

Jesteśmy firmą o konkurencyjnych cenach na rynku materiałów POS.

Aktualności

Standy multibrandowe na alkohole — jak połączyć światy marek, aby mebel był atrakcyjny

Standy multibrandowe na alkohole — jak połączyć światy marek, aby mebel był atrakcyjny

Zaprojektowanie funkcjonalnego i sprzedażowego standu multibrandowe to nie lada wyzwanie, które wymaga sporo doświadczenia. W końcu z jednej strony musi on dopasować się do charakteru marki, a z drugiej strony do designu całego pomieszczenia, w którym się znajdzie. Przekonaj się, dlaczego tak chętnie wybierane są standy multibrandowe i jakie spośród nich przynoszą najwięcej korzyści.

 

Czym wyróżniają się standy multibrandowe?


Standy multibrandowe mają to do siebie, że pozwalają na jednym POS-ie umieścić produkty przynajmniej dwóch różnych marek. Obecnie są coraz powszechniej stosowane, jednak bardzo ważne staje się wtedy zadbanie przede wszystkim o to, żeby spełniały dwie najważniejsze funkcje. Jakie?

Z jednej strony wszystkie standy muszą być ze sobą w pewien sposób spójne. Dzięki temu możliwe staje się zachowanie spójnego designu w całym sklepie. W tym celu wystarczy na przykład wybierać jedynie standy z określonego tworzywa – sklejki, tworzywa sztucznego czy z tektury. Ich styl również jest nie bez znaczenia – być może wszystkie inne standy oraz szafy produktowe czy pozostałe wyposażenie ma zaokrąglone rogi, czy całe wyposażenie jest wykonane w określonych barwach. Spójność tego typu sprawia, że klienci chętniej robią zakupy w takich miejscach, bo czują się w nich bezpiecznie, wyjątkowo, a ekskluzywny charakter sprawia, że chętniej zostawiają więcej pieniędzy, niż pierwotnie planowali.

Z drugiej strony nie można zapomnieć o tym, że wszystkie standy, w których znajduje się więcej niż jedna marka, musi oddawać także styl wszystkich znajdujących się na nim marek. Mowa tutaj zarówno o kwestiach kolorystycznych, jak i o cechach brandu czy o dopasowaniu ich do wymagań grupy docelowej.

 

Najpopularniejsze rodzaje standów multibrandowych


Obecnie w sklepach najchętniej wybierane są dwa rodzaje standów multibrandowych, oto one:

 

Jednostronne standy multibrandowe


W tym przypadku można postawić je pod ścianą, gdyż wszystkie produkty znajdują się tylko z jednej strony. Zaprojektowanie ich to jednak nie lada wyczyn. Dlaczego? Otóż na jednym POS-ie znajdują się często 2-3 lub nawet więcej marek. Jeśli takie standy zostałyby wykonane na zasadzie standardowych półek, gdzie po prostu poukładano by towary, to klient owszem widziałby spory wybór produktów, ale to niekoniecznie byłaby dla niego atutem. W końcu często zdarza się tak, że zbyt duży i bogaty asortyment powoduje bardziej wątpliwości i utrudnia podjęcie decyzji zakupowej. Niestety może prowadzić to nawet do całkowitego zrezygnowania z dokonania zakupu. Dlatego właśnie standy mutibrandowe muszą być tak zaprojektowane, aby pozwalały także pokazać daną markę w jak najlepszym świetle. Często każda marka ma swoją półkę lub segment na meblu.

 

Dwustronne standy multibrandowe


Znakomitym rozwiązaniem w alejkach sklepowych mogą okazać się dwustronne standy multibrandowe. Wyróżniają się one tym, że posiadają półki czy elementy, wyróżniające markę z dwóch stron. Często jedna część jest całkowicie odmienna od tej drugiej. Jednak najważniejsze jest to, że taki POS może zagwarantować sporą oszczędność miejsca, co w szczególności ma znaczenie dla klientów, gdyż alejki stają się w ten sposób szersze, a robienie zakupów bardziej komfortowe.

 

Jakie elementy mogą zawierać standy multibrandowe?


Obecnie bardzo istotne staje się zadbanie o kwestie wizualne i wyróżnienie marek, znajdujących się tuż obok innych, z którymi bezpośrednio konkurują. W tym celu na ekspozytorach montuje się podświetlenie, np. listwy czy nawet kolorowe oświetlenie punktowe. Oprócz tego coraz popularniejszym rozwiązaniem są również ekrany multimedialne, które mają za zadanie w sposób dynamiczny pokazać markę, ale też tak po prostu przyciągnąć uwagę klienta. Dzięki temu w trakcie wybierania trunku rzuci mu się w oczy ulubiona marka czy zachęci napis lub znana osoba reklamująca brand. Kolorystyka standu też jest bardzo ważna, gdyż musi odnosić się do designu marki, z którym jest ona kojarzona.

 

Gdzie warto montować standy multibrandowe na alkohole?


Nie da się ukryć, że głównym powodem stawiania właśnie na standy multibrandowe jest mała ilość miejsca w sklepach czy w innych miejscach, gdzie mają zostać zaprezentowane produkty. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania możliwe staje się zaproponowanie klientowi większej ilości różnorodnych towarów. To sprawia, że ma on wybór i może zdecydować, który produkt najbardziej spełnia jego indywidualne potrzeby.

Poza tym, kiedy spojrzy się typowo na branżę alkoholową, to natychmiast rzuci się w oczy olbrzymi wybór trunków. W jednym sklepie można znaleźć różne rodzaje alkoholi, ich smaków, a przy tym wiele rozmaitych marek. Wszystko to sprawia, że ulokowanie w sposób przejrzysty i logiczny alkoholi staje się nie lada wyzwaniem. Tym bardziej, kiedy mówimy o sklepie spożywczym, a nie monopolowym, gdzie cała powierzchnia sklepu zarezerwowana jest jedynie na alkohol. Zatem zastosowanie standów multibrandowych wydaje się koniecznością. W ten sposób można zarówno oszczędzić miejsce, jak i przy okazji sprawić, że trunki będą ciekawie wyeksponowane, aby przyciągały spojrzenia.

zobacz więcej
Branża beauty — jak wypromować nowy produkt i jakie narzędzia wykorzystać?

Branża beauty — jak wypromować nowy produkt i jakie narzędzia wykorzystać?

Istnieje wiele różnych sposobów promocji nowych produktów. Jednak, aby dobrać te najskuteczniejsze, konieczne staje się zwrócenie uwagi na specyfikę danej branży. Poznaj niezawodne sposoby i narzędzia, które ułatwiają promowanie towarów w jednej z najbardziej nasyconych branż, czyli beauty.

 

Narzędzia, które umożliwiają promocję produktów beauty w miejscu sprzedaży


Szafy reklamowe


Najważniejsze są dwie kwestie — projekt i wykonanie szafy. W końcu jej celem będzie ukazanie w jak najlepszy sposób sprzedawanego produktu. Branża beauty lubi bawić się kolorem, który przecież jest doskonałym sposobem na wyróżnienie towarów. Jednak trzeba przygotować się na to, że konkurencyjnym szafom również nie brakuje wyrazistych akcentów kolorystycznych, na których tle trzeba skutecznie się wyróżnić. Pomocne w tym będzie oświetlenie krawędziowe, a także hotspoty.

 

Dzisiejsze szafy muszą być często uzupełnianie przez pracowników, gdyż nie są one przeładowane towarami. Bardzo ważne stało się zachowanie przejrzystości, a każdy przedmiot ma mieć przestrzeń dla siebie, dzięki której może się wyróżnić. Zresztą samo sięganie po towary ma być łatwe i nie ryzykować przewróceniu innych produktów. To także doskonały sposób na zaprezentowanie coraz bardziej kreatywnych i ozdobnych opakowań.

 

Warto pamiętać, że szafy reklamowe prezentujące produkty w branży beauty, powinny znaleźć miejsce na przynajmniej jedno lusterko, a być może na płatki kosmetyczne, próbki i testery.

 

Ekspozytory wolnostojące


Znacznie łatwiej jest pominąć w sklepie czy w drogerii ekspozytor półkowy, który znajdują się na przeładowanym regale niż POS-y wolnostojące. Nawet niewielka tego typu kreatywnie zaprojektowana i oświetlona ekspozycja, może zdziałać cuda. Na przykład w okresie świątecznym dobrym rozwiązaniem będzie stworzenie ekspozytora w kształcie choinki. Oryginalny design i kolorystyka będą tutaj kluczowe, gdyż zwrócą uwagę kupujących, nawet jeśli jeszcze nie znają danej marki.

 

POS-y z aromaterapią


Firmy, które wprowadzają nowe zapachy perfum, koniecznie powinny zwrócić uwagę na POS-y, wykorzystujące aromaterapię. Na targach tematycznych można często spotkać nowoczesne szafy reklamowe czy wolnostojące ekspozytory, które uruchamiają zmysł węchu klientów. Co to oznacza? Otóż osoby przechodzące obok stoisk uruchamiają czujniki, co z kolei powoduje rozpylenie perfum czy innego zapachu związanego z produktem. Ma to wzbudzić zainteresowanie i skłonić do bliższego przyjrzenia się towarom, a nawet do dokonania zakupu.

 

Na co zwracać uwagę podczas wybierania POS-ów do promocji produktów beauty?


Kiedy rynek jest na tyle nasycony i wyróżnienie się na tle konkurencji jest nie lada wyzwaniem, potrzebna jest przemyślana strategia. Nie ma tutaj miejsca na przypadek. POS-y, czyli materiały i przedmioty wspierające sprzedaż w drogeriach, sklepach, w firmach czy na targach tematycznych, powinny być przede wszystkim zaprojektowane zgodnie z charakterem, celami i założeniami marki czy linii kosmetyków. Zarówno produkt, jak i elementy wyróżniające je powinny mówić jednym głosem.

 

Co to oznacza? Dla przykładu Marka XYZ wprowadza na rynek naturalne kosmetyki na bazie aloesu i zielonej herbaty dla młodych kobiet. Swoją ofertę kieruje do osób świadomych, dbających o środowisko naturalne i unikających zbędnych i szkodliwych dodatków w kosmetykach. Zatem podczas projektowania i wybierania POS-ów konieczne będzie:

 

●      wybieranie tworzyw proekologicznych, czyli takich, które można poddać recyklingowi, czy typowo pochodzących z recyclingu (koniecznie zrezygnuj z tworzywa sztucznego),

●      często preferowany jest minimalizm,

●      stawianie na kolory ziemi, kojarzące się z naturą, np. zieleń, błękit, brąz.

 

Zresztą nie tylko ekspozytory czy standy powinny tworzyć jedność z naturalnym składem produktów, ale też ich opakowania.

 

Ważna staje się także spójna identyfikacja wizualna, gdyż dzięki temu firma będzie wyglądała na bardziej ekskluzywną i profesjonalną. Szczególnie kobiety oceniają towary w drogeriach pod względem ich wyglądu. Dlatego zarówno produkt, jak i POS-y powinny dawać wrażenie, że tutaj można nabyć naprawdę luksusowe, a co za tym idzie dobre jakościowo kosmetyki.

 

Jak wspomóc POS-y, aby klienci zwrócili uwagę na nowe produkty?


Dziś bardzo wiele osób kupuje to, co zobaczą w reklamie telewizyjnej, o czym przeczytają w Internecie czy co polecą mu znajomi. Dlatego, aby zwiększyć sukces POS-ów, nowe marki czy produkty powinny zostać ukazane szerszej społeczności. Istnieje wiele skutecznych sposobów promocji w branży beauty.

 

Mowa tutaj przede wszystkim o:

●      marketingu szeptanym,

●      Social Mediach,

●      pozycjonowaniu,

●      stworzeniu przemyślanej strategii Content Marketingowej,

●      rozpoczęcie współpracy ze znanymi influencerkami, którzy recenzują kosmetyki,

●      inspirowanie klientów poprzez Instagram czy Pinterest,

●      reklamy w telewizji czy billboardy.

 

Najważniejsze jest to, aby trafić do grupy docelowej, dzięki czemu zwiększy się jeszcze bardziej skuteczność punktów wspierających sprzedaż.

zobacz więcej

Archiwum

Procesy technologiczne

Tworzywa sztuczne

Tworzywa sztuczne

  • Cięcie laserowe i grawerowanie
  • Cięcie i frezowanie za pomocą frezarek CNC
  • Gięcie termiczne
Drewno

Drewno

  • Przetwarzanie litego drewna, mdf, hdf
  • Lakierowanie drewna
  • Przetwarzanie sklejki
Druk

Druk

  • Zadruk bezpośrednio na materiale
  • Sitodruk
  • Druk offsetowy
  • Druk rozpuszczalnikowy
  • Cyfrowe wydruki na różnych materiałach
Oświetlenie

Oświetlenie

  • Oświetlenie ledowe
  • Oświetlenie diody RGB
Cyfrowe media

Cyfrowe media

  • Ekrany LCD
  • Ekrany dotykowe
  • Ekrany LED
Chcesz być na bieżąco?

Newsletter